Veegestelde vragen bestellen en ontvangen Babycadeaubon

Heb je een vraag over het bestellen en ontvangen van de Babycadeaubon? Hieronder vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij versturen bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 zijn geplaatst op dezelfde dag. Meestal bezorgen we je bestelling de volgende dag, maar als het druk is bij PostNL kan de bezorging iets langer duren.

Is mijn Babycadeaubon die ik via de webshop heb besteld direct te gebruiken?
De Babycadeaubon is bij ontvangst gelijk actief en direct te gebruiken.
Let op: Hiermee doe je afstand van het herroepingsrecht, waardoor je de Babycadeaubon niet meer kan retourneren.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Ja, je kan de Babycadeaubon mooi laten inpakken in een leuk cadeauzakje met sluitzegel. Kies tijdens het bestellen voor een van onze cadeauzakjes en voeg deze toe aan je bestelling.

Kan ik mijn bestelling rechtstreeks naar de ontvanger versturen?
Ja. Wil je het cadeau direct naar de ontvanger sturen? Vul dan het afwijkende afleveradres in tijdens het bestellen. Of kies ervoor om het te laten inpakken in een leuk cadeauzakje of kies bij de Babycadeaubon digitale voucher voor een specifiek template en persoonlijke boodschap.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
 Het kan zijn dat de postbezorger wat vertraging heeft of dat de bestelling kwijt is geraakt.
Neem contact met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder.

Andere vragen?

Niet gevonden wat je zocht? Stel je vraag aan onze klantenservice en wij geven je zo snel mogelijk antwoord.

Back to top