Heb je een vraag over het retourneren van een Koeka bijproduct? Hieronder vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het Koeka product kan geretourneerd worden, de cadeaukaart niet. De cadeaukaart is uitgesloten van het herroepingsrecht. Voldoet het Koeka product niet aan je verwachtingen? Dit kan gebeuren. Als dat zo is, mag je het artikel naar ons terugsturen mits het ongebruikt is en in de originele verpakking zit inclusief alle labels.
Kan ik het Koeka product ruilen?
Nee, helaas niet. Als je een ander Koeka product wil hebben dan vragen we je een nieuwe bestelling te plaatsen. Je ontvangt hierbij ook een bijbehorende cadeaukaart.
Hoe kan ik retourneren?
Download het Koeka retourformulier, print het retourformulier uit en vul de gegevens in. Pak hetgeen je retour wil sturen goed in, bij voorkeur in de verzenddoos waarin je het hebt ontvangen en voeg het retourformulier toe aan de zending. Schrijf het retouradres op het pakket en breng het vervolgens naar een pakketpunt van jouw keuze. De verzendkosten en risico’s van de retourzending zijn voor jouw rekening.
Let op: het is alleen mogelijk om het Koeka product te retourneren, de cadeaukaart is uitgesloten van retour.
Binnen welke termijn kan ik retourneren?
Vanaf de datum van ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om het Koeka product retour te sturen. Je hoeft je retour niet vooraf bij ons aan te melden.
Wat kost retourneren?
De kosten van je retourzending hangen af van de vervoerder die je kiest. De exacte kosten en de verschillende mogelijkheden kun je het beste opvragen bij het pakketpunt van jouw keuze.
Naar welk adres kan ik het Koeka product retour sturen?
Het Koeka product kan geretourneerd worden naar onderstaand adres:
Forms Broker B.V. o.v.v. Babycadeaubon retour Katernstraat 12 1321 NE Almere
Hoe weet ik of mijn retour is aangekomen?
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, ontvang je per e-mail een bevestiging.
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retour ontvang je de terugbetaling.
Krijg ik mijn volledige aankoopbedrag terug?
Om voor terugbetaling in aanmerking te komen, dient het retour gestuurde Koeka product onbeschadigd, ongedragen, ongewassen en voorzien van de originele labels en verpakking naar ons teruggestuurd te worden. Bij ontvangst in originele staat zullen we je aankoopbedrag terugstorten op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
Wat gebeurt er als mijn retourzending niet aan de voorwaarden voldoet?
Als je retourzending niet (voldoende) gefrankeerd is, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Dit zijn administratiekosten à € 4,95 per zending, plus de kosten die de vervoerder aan ons berekent voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen. Deze kosten zullen ingehouden worden op je terugbetaling van het product.
Een retourzending die buiten de retourtermijn bij ons binnenkomt of niet in de originele staat verkeerd, kunnen wij helaas niet accepteren. Deze komt niet voor terugbetaling in aanmerking en wordt op onze kosten aan jou geretourneerd.
Andere vragen?
Niet gevonden wat je zocht? Stel je vraag aan onze klantenservice en wij geven je zo snel mogelijk antwoord.